Je winkelwagen is leeg. Bekijk snel alle cadeau's: klik hier.

Waarom Surprise Store?

Betalen voor iets onbekends? Ik ben toch niet gek?! Of toch wel?

Hoe herkenbaar klinkt dit: “Ik weet niet wat ik voor mijn vriend/vriendin/ouders/broer/zus/etc. moet kopen, maar ik wil wel iets origineels”. Vervolgens ben je uren kwijt met het zoeken naar een cadeau, maar zonder succes. Uiteindelijk eindig je maar weer met dat standaard ‘bodylotion pakketje’. Frustrerend is dat, toch?Surprise Present

De oplossing? SURPRISE STORE!

Geen reden meer om je hersens te kraken want wij regelen al het zoek- en denkwerk voor jou! We maken het zelfs extra leuk want zowel jij als de ontvangende heeft geen idee wat het cadeau inhoudt totdat het openmaken daarvan.

Klinkt een beetje gek, vind je niet?

Wie wilt er nou geld betalen voor iets zonder te weten wat het is? Maar als je net zoals ons van verrassingen houdt en eens gek wil doen, dan ben je aan het juiste adres.

Wat voor een cadeau kan je verwachten? Letterlijk ALLES! Het kan iets zijn wat je nodig hebt, iets wat je graag wilt, een coole gadget, maar ook handgemaakt product of een nieuwe game.

Tegen een vaste prijs van 10, 15 of 20 euro (Inc. verzendkosten) wordt een willekeurig cadeau voor jou uitgekozen en kom je er pas achter wat het is wanneer het wordt geopend.

Maar één ding weten we zeker: Je zal het ongetwijfeld COOOOOOOL vinden!

Onze 6 redenen ...

  • 1. Originele cadeau's
  • 2. Goedkoop
  • 3. Gratis verzending
  •  
  • 4. Zelf de bezorgdatum kiezen
  • 5. Je tijd besparen
  • 6. Verschillende betaalmogelijkheden
  •  

Veelgestelde Vragen

Hoe werkt de Surprise Store?

Je kiest het gewenste budget, je vult de gegevens in, je verrassing wordt willekeurig gekozen en naar je (of naar degene die je wilt verrassen) toe gestuurd.

Hoe snel krijg ik mijn Surprise?

Da’s ook een verrassing!! (nee grapje, levertijd is 1 a 2 dagen).

Wat zijn de verzendkosten?

Gratis, niks, zero, noppes, nada. Mooi toch?

Kan ik een bepaald datum aangeven waarop ik het cadeau wil laten bezorgen?

Jazeker, dat kan. Tijdens het invullen van je gegevens moet je dat even bij het stukje 'bestelnotitie' aangeven.

Wat als ik niet thuis ben?

Dan wordt je surprise bij de buren afgeleverd (tenzij je fittie met ze hebt, dan moet je ons dat ff laten weten). Je kunt ook aangeven waar bij jou in de buurt een PostNL ophaalpunt is, en wij sturen het daarheen. Wel graag aangeven tijdens het invullen van je gegevens bij het stukje 'bestelnotities.'

Wat als ik iets ontvang wat ik al heb of niet leuk vind?

Dan kan je het ruilen, maar je kan het ook aan iemand anders geven. Je kent vast wel iemand die een cadeautje verdient, toch?!

Ik wil mijn bestelling toch retourneren, hoe doe ik dat?

  • Maak binnen 14 dagen per e-mail kenbaar dat je jouw bestelling wilt retourneren via info@surprisestore.nl
  • Vermeld hierbij het Ordernummer/Bestellingnummer en de reden van de retouraanvraag, en voeg een kopie van de pakbon toe.
  • Je ontvangt per e-mail een bevestiging om je bestelling te retourneren. (Retour niets zonder een bevestiging)
  • Je stuurt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst. (LET OP! de kosten voor het retouneren zijn voor eigen rekening)
  • Jouw retour kan geretourneerd worden naar het onderstaande adres:
  • Surprise Store
  • Kompasstraat 99
  • 2583 XX  Den Haag

  • Binnen 14 dagen krijg je het volledige aankoopbedrag terug. Dit termijn gaat in op het moment dat je de bestelling terugstuurt.

Mijn vraag staat er niet bij?

Neem dan contact met ons op. Onze gegevens kan je hier vinden.